POGONSKI SKLOPI VOZILA BIGSTER

Izberite pogonski sklop, ki najbolje ustreza vašim potrebam.

Najbolj učinkovit v mestu

HYBRID 155 POGONSKI SKLOP

pogonski sklop 155 KM
115 kW full hybrid¹
do 40%
manjša poraba goriva²
od 110 g/km
CO2 emisij³
vožnja do 80%
v 100% električnem načinu⁴
Tehnologija
Bigster Hybrid 155 združuje 109 KM⁵, 4-valjni motor, 49 KM⁵, električni motor, 1,4 kWh (280 V) baterijo in inovativni samodejni menjalnik brez sklopke z več načini delovanja.
 
Delovanje
Popolnoma hibridni Bigster s 155 KM in 205 Nm maksimalnega navora⁶ zagotavlja energičen zagon v 100% električnem načinu in živahno pospeševanje. Med vožnjo se baterija polni preko regenerativnega zaviranja in obnavljanja energije pri zmanjševanju hitrosti, kar zagotavlja do 80% mestne vožnje povsem na elektriko.
OPOMBE
155 KM (115 kW) skupne moči
2 po mestnem WLTP ciklu
3 po WLTP, odvisno od različice
4 v mestnem okolju
5 okvirna zmogljivost 155 KM, dejanska zmogljivost 158 KM
6 Navor elektromotorja 205 Nm, navor motorja z notranjim zgorevanjem 172 Nm.

Najbolj dinamično

TCe 140 pogonski sklop

pogonski sklopi 140 KM
mild hybrid
do 10%
manjša poraba¹
od 129 g/km
CO2 emisij²
do 230 Nm
navora
Tehnologija
TCe 140 KM združuje novo generacijo 3-valjnega 1,2-litrskega turbobencinskega motorja, ki deluje po Millerjevem ciklu (optimizirana učinkovitost in manjše izgube pri črpanju) z lahkim 48V hibridnim sistemom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. 

Delovanje
Hibridni sistem podpira bencinski motor pri zagonu in pospeševanju, kar optimizira vozni užitek in zmanjšuje povprečno porabo goriva (5,6 L/100 km) ter emisije CO2 (129 g/km) za približno 10% v primerjavi z enakovrednim bencinskim motorjem.
OPOMBE
1 Po kombiniranem WLTP ciklu.
2 Po WLTP, odvisno od različice.

Izven ustaljenih poti

TCe 130 4x4 pogonski sklop

4x4 pogonski sklop 130 KM
/96 kW mild hybrid
do 10%
manjša poraba¹
od 135 g/km
CO2 emisij²
do 230 Nm
navora
Tehnologija
Opremljen s štirikolesnim pogonom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, Bigster TCe 130 4x4 ponuja 5 načinov vožnje z menjalnikom Terrain Control za spopadanje z vsemi vrstami cest. 3-valjni 1,2-litrski turbopolnjeni motor je podprt z lahkim 48V hibridnim sistemom. 

Delovanje
Med fazama zagona in pospeševanja hibridni sistem zmanjšuje porabo goriva in emisije CO2, hkrati pa zagotavlja vrhunski užitek v vožnji. Regenerativno zaviranje brezhibno polni baterijo z 0,8 kWh, kar zagotavlja gladko izkušnjo vožnje.
OPOMBE
1 Po WLTP ciklu.
2 Po WLTP, odvisno od različice.

za voznike z veliko kilometrine

Eco-G 140 pogonski sklop

POGONSKI SKLOP 140 KM
/104 kw mild hybrid
do 10%
nižja poraba¹
od 118 g/km
CO2 emisij²
več kot 1.400 km
skupnega dosega vožnje³
Tehnologija
Pogonski sklop ECO-G 140 lahko deluje na bencin ali utekočinjeni naftni plin (LPG), pri čemer ima vsaka vrsta goriva svoj poseben rezervoar. Bigster prvič ponuja 3-valjni 1,2-litrski turbopolnjeni motor, ki združuje bencin/LPG dvojno gorivo in lahek 48V hibridni sistem.

Delovanje
S stikalom, ki je popolnoma integrirano v armaturno ploščo, je preklapljanje med gorivi hitro in neopazno. Hibridni sistem podpira motor med zagonom in pospeševanjem, optimizira užitek v vožnji in učinkovitost.
OPOMBE
Po kombiniranem WLTP ciklu.
2 Po WLTP, glede na različico.
3 Skupni doseg z obema rezervoarjema (bencinski in LPG).

Podrobnejši podatki o vozilu Dacia Bigster

Bigster
Bigster – multimedija
bigster – dodatna oprema
Bigster – hybrid
Slike na spletni strani www.dacia.si so simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

Odkrijte podobna Dacia vozila

Duster
Duster
Jogger
Jogger
Sandero
Sandero
Sandero Stepway
Sandero Stepway