Novi Bigster izpolnjuje temeljna pričakovanja kupcev športnih terencev segmenta C kar zadeva opremo, ob tem pa se osredotoča na udobje in preprostost vsakdanje uporabe in, glede na različico, ponuja veliko izbiro tako v serijski opremi kot pri opremi za doplačilo.
Vstop v Bigster olajšujeta prostoročni ključ in električno odpiranje vrat prtljažnika. Slednje je serijsko v različici Bigster Journey in na voljo za doplačilo v različici Extreme. Električno odpiranje prtljažnih vrat je možno sprožiti na tri načine: z gumbom ob lučki za osvetlitev registrske tablice, z gumbom na armaturni plošči ali z gumbom na ključu.
Novi Bigster ima v vseh različicah že serijsko vgrajen osrednji zaslon z diagonalo 25,4 centimetrov (10,1'').
Različici Bigster Essential in Expression imata vgrajen multimedijski sistem Media Display s štirimi zvočniki in brezžično povezljivostjo Apple CarPlay® / Android AutoTM.
Različici Bigster Extreme in Journey imata vgrajen multimedijski sistem Media Nav Live, ki dodatno ponuja še povezljivo navigacijo s sprotnimi informacijami o prometu in zemljevide s posodabljanjem v obdobju osmih let. Sistem Media Nav Live vključuje še zvočno napravo Arkamys 3D Sound System s šestimi zvočniki.
Za visoko raven prijetnosti vožnje ima novi Bigster že serijsko vgrajeno digitalno instrumentno ploščo z diagonalo 18 centimetra (7'') v različicah Essential in Expression oziroma 25,4 centimetra (10,1'') v različicah Extreme in Journey. Po želji prilagodljiv barvni zaslon vozniku omogoča, da izbere prikaz tistih podatkov, ki se mu zdijo najbolj uporabni.
Uporabniki novega vozila Bigster bodo cenili tudi dvopodročno klimatsko napravo z zračniki za potnike zadaj, panoramsko pomično strešno okno, brezžični polnilnik za pametne telefone itn. Ta oprema je na voljo za doplačilo ali je, glede na različico, že serijska, da lahko kupci vedno izberejo sami, kar jim ustreza.
Ergonomičnost voznikovega prostora je ključnega pomena za varnost. V različici Journey ima novi Bigster že serijsko vgrajeno električno nastavljivost višine in naklona sedeža, ter ročno nastavljivo ledveno oporo. Bigster Journey in Extreme imata v izvedenka s hibridnim pogonskim sklopom že serijsko vgrajen tudi prilagodljiv regulator hitrosti ACC (Adaptive Cruise Control), kar ustreza pričakovanjem posameznih in tudi velikih kupcev na dolgih potovanjih.