Nova vozila dacia

NOVI BIGSTER:
BISTVENO IN KUL

NAJBOLJŠE RAZMERJE MED UPORABNO VREDNOSTJO IN CENO MED ŠPORTNIMI TERENCI SEGMENTA C

Novi Bigster je novost na trgu, ki vsebuje vse bistveno, kar si kupci v tem segmentu želijo, po ceni znamke Dacia in tako ostaja zvest tržni umestitvi znamke in njenemu načelu »najboljše razmerje med uporabno vrednostjo in ceno«.

IZJEMNA NOTRANJA PROSTORNOST ZA POTNIKE IN PRTLJAGO
Novi Bigster je deležen prednosti konstrukcijske osnove CMF-B, ki je v jedru industrijske strategije znamke Dacia, in katere prilagodljivost omogoča posebno prostorno notranjost. Funkcije in zmožnosti vozila so zasnovane na ravni pričakovanj kupcev športnih terencev segmenta C, zlasti kar zadeva: zvočno udobje (akustično vetrobransko steklo, debelejša stekla, akustika motorja), končno obdelavo (nove preproge, Touch LED) in udobnost sedežev (nastavljiva ledvena opora za sovoznika, naslon klopi zadaj itn.), skupaj z dvopodročno klimatsko napravo spredaj z zračniki tudi zadaj.

Novi Bigster ima eno najprostornejših notranjosti med športnimi terenci segmenta C in tako izpolnjuje temeljna pričakovanja kupcev v tem segmentu. Novi Bigster ponuja udobno namestitev petim potnikom s prtljago.

Višina stropa nad sedali spredaj in zadaj je najizdatnejša v segmentu, kar daje posebno dobrodošel občutek prostornosti. Potniki zadaj imajo na voljo največ prostora za noge v tem segmentu, kar je še zlasti pomembno na dolgih vožnjah.

Ključna odlika za družinska potovanja je velikost prtljažnika, ki je v novem vozilu Bigster največji v tem segmentu in pod zadnjo polico meri do 667 litrov (po VDA). Še posebej dolžina in višina prtljažnega prostora postavljata nova merila za športne terence segmenta C.  
OPTIMIZIRANI ASPEKTI PRAKTIČNOSTI IN PRILAGODLJIVOSTI
Novi Bigster je na voljo z vrsto pripravnih funkcij in podrobnosti, ki kupcem omogočajo kar najboljši izkoristek izjemno velikega notranjega prostora.

V razmerju 40/20/40 deljiva in zložljiva zadnja klop omogoča prevoz večjih predmetov ne da bi bilo s tem okrnjeno udobje potnikov. Kadar sta zadaj le dva potnika, je njuno udobje možno še povečati s preklopom srednjega dela hrbtnega naslona, ki tako tvori naslon za roke z dvema držaloma za kozarce in prostorom za telefon. Z zloženimi vsemi deli hrbtnega naslona zadnje klopi Bigster ponuja ravno dno prtljažnika in izjemno največjo uporabno dolžino za prevoz dolgih predmetov: 2,7 metra.

Funkcija »Easy Fold« omogoča enostavno zlaganje zadnjega naslona klopi iz prtljažnika s potegom dveh ročic na vsaki strani prtljažnika.

Gumijasta obloga dna prtljažnika je odporna, lahko jo je čistiti in je zato idealna zaščita. Kadar ni potrebna, jo je možno zviti in shraniti. Serijska je v različici Extreme, za vse ostale različice Vozila Bigster pa je na voljo za doplačilo.

Novi Bigster ima tudi YouClip, novi domiselni sistem pritrjevanja znamke Dacia. To je enostaven in bistroumen sistem za pritrjevanje širokega nabora pripomočkov na ključnih točkah v prostoru za potnike na priročen in čvrst način. Bigster je že serijsko opremljen s petimi pritrdišči sistema »YouClip«: na armaturni plošči, na sopotnikovi stranici in na zadnji strani osrednje konzole, v prtljažniku in na notranji strani prtljažnih vrat. Uporabniki lahko dodajo še dve pritrdišči zahvaljujoč podpori vzglavnikov iz programa dodatne opreme.

Pritrdišča sistema »YouClip« je možno uporabiti za držalo tabličnega računalnika, žep za drobnarije, držalo za pametni telefon z ali brez indukcijskega polnjenja, obešalnik za oblačila in domiselno napravo »tri-v-enem«, ki združuje držalo za čašo, obešalnik za torbo in prenosno svetilko. Ta naprava je serijska v Vozilu Bigster Extreme. Ves pribor, ki je združljiv s sistemom »YouClip«, je na voljo v pooblaščeni prodajni mreži Dacia.

OPREMA ZA OLAJŠANJE VSAKDANJEGA ŽIVLJENJA
Novi Bigster izpolnjuje temeljna pričakovanja kupcev športnih terencev segmenta C kar zadeva opremo, ob tem pa se osredotoča na udobje in preprostost vsakdanje uporabe in, glede na različico, ponuja veliko izbiro tako v serijski opremi kot pri opremi za doplačilo.

Vstop v Bigster olajšujeta prostoročni ključ in električno odpiranje vrat prtljažnika. Slednje je serijsko v različici Bigster Journey in na voljo za doplačilo v različici Extreme. Električno odpiranje prtljažnih vrat je možno sprožiti na tri načine: z gumbom ob lučki za osvetlitev registrske tablice, z gumbom na armaturni plošči ali z gumbom na ključu.

Novi Bigster ima v vseh različicah že serijsko vgrajen osrednji zaslon z diagonalo 25,4 centimetrov (10,1'')

Različici Bigster Essential in Expression imata vgrajen multimedijski sistem Media Display s štirimi zvočniki in brezžično povezljivostjo Apple CarPlay® / Android AutoTM.  

Različici Bigster Extreme in Journey imata vgrajen multimedijski sistem Media Nav Live, ki dodatno ponuja še povezljivo navigacijo s sprotnimi informacijami o prometu in zemljevide s posodabljanjem v obdobju osmih let. Sistem Media Nav Live vključuje še zvočno napravo Arkamys 3D Sound System s šestimi zvočniki.

Za visoko raven prijetnosti vožnje ima novi Bigster že serijsko vgrajeno digitalno instrumentno ploščo z diagonalo 18 centimetra (7'') v različicah Essential in Expression oziroma 25,4 centimetra (10,1'') v različicah Extreme in Journey. Po želji prilagodljiv barvni zaslon vozniku omogoča, da izbere prikaz tistih podatkov, ki se mu zdijo najbolj uporabni.

Uporabniki novega vozila Bigster bodo cenili tudi dvopodročno klimatsko napravo z zračniki za potnike zadaj, panoramsko pomično strešno okno, brezžični polnilnik za pametne telefone itn. Ta oprema je na voljo za doplačilo ali je, glede na različico, že serijska, da lahko kupci vedno izberejo sami, kar jim ustreza.

Ergonomičnost voznikovega prostora je ključnega pomena za varnost. V različici Journey ima novi Bigster že serijsko vgrajeno električno nastavljivost višine in naklona sedeža, ter ročno nastavljivo ledveno oporo. Bigster Journey in Extreme imata v izvedenka s hibridnim pogonskim sklopom že serijsko vgrajen tudi prilagodljiv regulator hitrosti ACC (Adaptive Cruise Control), kar ustreza pričakovanjem posameznih in tudi velikih kupcev na dolgih potovanjih.

Novi Bigster v skladu z zahtevami GSR2

Novi Bigster seveda izpolnjuje zahteve GSR2, najnovejše evropske norme za varnost s serijsko opremo vseh različic, v kateri so vključeni: napreden sistem samodejnega zaviranja v sili (mestni / primestni z zaznavanjem vozil, pešcev, kolesarjev in motoristov), prepoznavo prometnih znakov za opozarjanjem na prekoračeno omejitev hitrosti, pomoč pri parkiranju zadaj, signal za zaustavitev v sili, opozorilnik na prehajanje voznega pasu, pomoč za ohranjanje voznega pasu, sistem nadzora voznikove pozornosti in klic v sili (eCall).

Za olajšanje vsakdanjega življenja uporabnikov je Dacia te funkcije povezala z domiselnim gumbom, ki jo je poimenovala »My Safety«. Ta vozniku omogoča, da določena napredna pomagala za vožnjo (ADAS) nemudoma preklopi v način, ki upošteva njegove nastavitve, in se tako izogne nastavljanju vsakega posebej ob vsakokratnem zagonu.
»ECO SMART«: VSI POGONSKI SKLOPI SO ELEKTRIFICIRANI IN MATERIALI SO TRAJNOSTNI
Novi Bigster je prvo vozilo znamke, ki ima vse pogonske sklope elektrificirane in tako premorejo učinkovitost na najvišji ravni segmenta. Dacia je, zvesta svojim vrednotam, namreč v vozilu Bigster je še povečala delež uporabljenih trajnostnih materialov.

NOVI ELEKTRIFICIRANI POGONSKI SKLOPI


Novi Bigster HYBRID 155
Dacia Bigster je prvi model Skupine Renault s povsem novim pogonskim sklopom HYBRID 155. Ta je kombinacija štirivaljnega bencinskega motorja z močjo 80 kW (107 KM), dveh elektromotorjev (en z močjo 37 kW (50 KM), drugi pa visokonapetostni zaganjalnik/generator), akumulatorja z zmogljivostjo 1,4 kWh (230 V) in elektrificiranega samodejnega menjalnika. Slednji ima štiri prestave za motor z notranjim zgorevanjem in dve prestavi za elektromotorja. Ta tehnološka kombinacija je možna zaradi odsotnosti sklopke. Pogonski sklop HYBRID 155 dopolnjuje ponudbo HYBRID 140, ki že poganja modela novi Duster in Jogger. Ima za 11 kW (15 KM) večjo moč, za 20 Nm večji navor (170 Nm samo motor z notranjim zgorevanjem) in povečano zmožnost vleke prikolice (za 250 kg več, torej okrog ene tone). Izboljšana je tudi učinkovitost, saj sta poraba goriva in izpust zmanjšani za 6 odstotkov, kar je predvsem rezultat optimiziranega krmiljenja števila vrtljajev. Rekuperativno zaviranje skupaj z veliko zmogljivostjo shranjevanja energije v akumulator ter učinkovitost samodejnega menjalnika Vozilu Bigster omogočajo, da zmore v mestu do 80 odstotkov časa voziti izključno na elektriko. Poleg tega vedno speljuje s samo električnim pogonom.  

Novi Bigster TCe 140
Ta motor je s to ravnjo moči prvikrat na voljo v ponudbi znamke Dacia, in je izveden iz motorja TCe 130, ki je na voljo v novem Dusterju. Ima prvo raven elektrifikacije, pri kateri je trivaljni bencinski motor nove generacije s turbo polnilnikom in delujoč na Millerjevem ciklu (večja učinkovitost in manjše izgube pri črpanju) kombiniran z blagim hibridnim sistemom z napetostjo 48 V in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Hibridni sistem med speljevanjem in pospeševanjem pomaga bencinskemu motorju ter s tem vožnjo naredi bolj prijetno, povprečna poraba goriva (5,6 l/100 km) in izpust CO2 (129 g/km) pa sta za okrog 10 odstotkov manjša kot pri anko močnem motorju z notranjim zgorevanjem. Rekuperativno zaviranje polni baterijo z zmogljivostjo 0,8 kWh na način, ki je za voznika povsem transparenten.

Novi Bigster ECO-G 140
Dacia je neizpodbitno vodilna znamka na trgu vozil na avtoplin (LPG) v Evropi in edina, ki motorje na dve vrsti goriva (bencin in avtoplin) z oznako ECO-G ponuja v vseh svojih modelih z motorji z notranjim zgorevanjem. Za Novi Bigster je Dacia prvikrat razvila pogonski sklop, ki motor na dve vrsti goriva združuje z blago hibridnim sistemom z napetostjo 48 V. Ta blagi hibrid je med speljevanjem in pospeševanjem v oporo 1,2-litrskemu trivaljniku s turbo polnilnikom, najsi ta deluje na bencin ali na avtoplin, kar povečuje prijetnost in učinkovitost vožnje. Rekuperativno zaviranje polni akumulator z zmogljivostjo 0,8 kWh na način, ki je za voznika popolnoma transparenten. 

Med vožnjo na avtoplin ima novi Bigster ECO-G 140 v povprečju za 10 odstotkov manjši izpust CO2 kot z enakovrednim bencinskim motorjem brez hibridizacije. Zahvaljujoč dvema posodama za gorivo s skupno prostornino 99 litrov (50 l za bencin in 49 l za avtoplin) ima doseg do 1.450 kilometrov. Posoda za avtoplin je nameščena pod dnom prtljažnika in zato ne nič krni njegove prostornine. Stikalo na armaturni plošči omogoča nagel in gladek preklop z ene na drugo vrsto goriva.  
Novi Bigster TCe 130 4x4
Dacia je neizpodbitno vodilna znamka na trgu vozil na avtoplin (LPG) v Evropi in edina, ki motorje na dve vrsti goriva (bencin in avtoplin) z oznako ECO-G ponuja v vseh svojih modelih z motorji z notranjim zgorevanjem. Za Novi Bigster je Dacia prvikrat razvila pogonski sklop, ki motor na dve vrsti goriva združuje z blago hibridnim sistemom z napetostjo 48 V. Ta blagi hibrid je med speljevanjem in pospeševanjem v oporo 1,2-litrskemu trivaljniku s turbo polnilnikom, najsi ta deluje na bencin ali na avtoplin, kar povečuje prijetnost in učinkovitost vožnje. Rekuperativno zaviranje polni akumulator z zmogljivostjo 0,8 kWh na način, ki je za voznika popolnoma transparenten. 

Med vožnjo na avtoplin ima novi Bigster ECO-G 140 v povprečju za 10 odstotkov manjši izpust CO2 kot z enakovrednim bencinskim motorjem brez hibridizacije. Zahvaljujoč dvema posodama za gorivo s skupno prostornino 99 litrov (50 l za bencin in 49 l za avtoplin) ima doseg do 1.450 kilometrov. Posoda za avtoplin je nameščena pod dnom prtljažnika in zato ne nič krni njegove prostornine. Stikalo na armaturni plošči omogoča nagel in gladek preklop z ene na drugo vrsto goriva.  
TRAJNOSTNI MATERIALI
Na novem vozilu Bigster je Dacia uporabila svoj pristop »Eco Smart« in s ponosom povečala delež uporabljenih trajnostnih materialov. Skupno ima Bigster skoraj 20-odstoten delež reciklirane plastike, kar je opazno več od običajnega v avtomobilski industriji. Novi Bigster uporablja Starkle®, material, ki so ga iznašli inženirji znamke Dacia in ga prvikrat uporabili na novem vozilu Duster.

Starkle® vsebuje do 20 odstotkov recikliranega polipropilena in je uporabljen v surovem stanju, brez lakiranja, s čimer se zmanjša ogljični odtis v proizvodnji. Zaščitne obrobe spodnjega dela stranic in obokov blatnikov ter določeni deli obeh odbijačev so izdelani iz materiala Starkle®, ki je prepoznaven po meliranem videzu. Zaščitni oblogi pod prednjim in zadnjim odbijačem novega vozila Bigster sta iz barvne plastike, kar je tehnika, ki omogoča manjšo porabo barve, hkrati pa podaljšuje neokrnjen videz takšnih delov. 

V okviru pristopa, ki je bolj spoštljiv do okolja, je Dacia prenehala uporabljati usnje in kromano okrasje na vseh svojih modelih in omejila uporabo papirja. Zaradi tega je knjižica z navodili za uporabo manjša, celovita, interaktivna, digitalna različica uporabniškega priročnika pa je dosegljiva na spletni strani znamke Dacia.  


ODKRIJTE VEČ