Prva generacija modela Logan, predstavljena leta 2004, je bila sprva rezervirana za romunski trg, kasneje pa se je razširila še na trg vzhodne Evrope. Glede na dobre prodajne rezultate smo prodajo razširili še v številne druge evropske države.
To je bil prvi korak znamke k uspehu. Od takrat se modeli Dacia prodajajo v 44 državah sredozemskega območja.
Čeprav je domovina znamke Dacia, Romunija, ena od petih držav z največjo prodajo, je v tem pogledu vodilni francoski trg, sledi pa mu Italija. Znamka postaja vse močnejša! Že drugo leto zapored je najbolje prodajana znamka na trgu fizičnih kupcev v Evropi. Vodilno mesto ima na Portugalskem in v Belgiji, v Franciji pa je na zavidljivem tretjem mestu. Tak uspeh daje pomembnost pozicioniranju znamke Dacia in potrjuje kakovost njenih vozil.
Ponudba znamke Dacia danes temelji na štirih jasno začrtanih stebrih in privlačnem dizajnu, njeno neprekosljivo razmerje med ceno in kakovostjo pa je pritegnilo številne kupce! In prepoznavnost znamke raste: zdaj vsi v Evropi vedo za znamko Dacia! Prodaja pa še naprej raste. Dacia je leta 2022 dosegla rekordni tržni delež 7,6 % na evropskem trgu fizičnih kupcev (v primerjavi s 6,2 %, ki jih je dosegla leta 2021).
Blagovna znamka trenutno beleži najvišjo stopnjo pridobivanja novih kupcev in najvišjo rast zvestobe obstoječih kupcev na trgu. Sandero je že šesto leto zapored (od leta 2017) najbolje prodajano vozilo na evropskem trgu za fizične kupce. Duster je zasedel trdno drugo mesto na lestvici najbolje prodajanih vozil v letu 2022, od leta 2018 pa drži mesto najbolje prodajanega SUV-ja na trgu zasebnih kupcev.
V osnovni ponudbi znamke najdemo električno mestno vozilo Dacia Spring (od leta 2020 dalje), kompaktni Dacia Sandero in njegova bolj avanturistična različica Dacia Sandero Stepway (od leta 2008), SUV Dacia Duster (od leta 2010) in družinsko 7-sedežno vozilo Dacia Jogger (od konca leta 2021).
Limuzina Logan (predstavljena leta 2005) se še vedno prodaja v vzhodni Evropi. Prav ponudba najbolje prodajanih modelov je znamki Dacia leta 2023 omogočila prodajo 8-milijontega vozila.
Do leta 2012 je imela Dacia samo eno tovarno, v Romuniji, danes pa so v polnem pogonu kar tri. Prva tovarna znamke je bila v mestu Mioveni v Romuniji in je bila odprta leta 1968. V njej so bili proizvodna linija karoserije in šasije, linija za mehanske komponente, livarna in logistična platforma. V tej tovarni so izdelovali številne modele, med njimi Logan, Sandero, Sandero Stepway in Duster.
Od marca 2019 je tovarna v Casablanci v Maroku v celoti vključena kot del skupine Renault. Delovati je začela leta 1959 in ima linijo za proizvodnjo karoserij ter proizvaja modele Logan, Sandero in Sandero Stepway.
Tovarna znamke Dacia v Tangierju v Maroku je bila odprta leta 2012. V njej je linija za proizvodnjo karoserij, logistična platforma ter linija za proizvodnjo podvozij in podsestavov. Ta napredna tovarna je ogljično nevtralna in ne izpušča industrijsko odpadne vode. Proizvaja vozila Logan, Sandero, Sandero Stepway in Lodgy.
Čeprav je Dacia v Evropi zaslovela z modelom Logan, je njen najbolje prodajani SUV Duster. Vozilo Duster je na voljo po ceni mestnega vozila, njegovo različico s štirikolesnim pogonom pa odlikujejo vodilne terenske zmogljivosti na trgu – zato ne preseneča, da je prav Duster, steber ponudbe znamke Dacia! Ta legendarni model je prejel več kot 40 nagrad, vključno z nagradami za "Romunski avto leta", "Najboljši SUV" v Združenem kraljestvu, "Najboljši družinski avto" v Nemčiji in Belgiji ter številne druge nagrade.
Jogger, družinsko vozilo s 7-sedeži, se ne more primerjati z ničemer na trgu! To potrjuje že 13 osvojenih nagrad, vključno z nagrado za "francoski avto leta", ki jo podeljuje Argus.
Potem ko je Dacia s preprostimi in cenovno dostopnimi modeli pretresla avtomobilski trg, je z duhovitimi in zabavnimi slogani sprožila pravo revolucijo v oglaševanju med avtomobilisti.
Dacia verjetno ne bi bila tako uspešna, če ne bi bilo domiselnega marketinga. Blagovna znamka, ki zna že od nekdaj združiti preprostost in inovativnost ter se na eleganten način distancirati od nepotrebnih dodatkov in opreme.
Znamka Dacia je pametna znamka, njene pa stranke tudi! Eden najboljših primerov tega je sprednja in zadnja zaščita podvozja vozila Sandero, pobarvana s tehniko masovnega barvanja. Te komponente so rezultat zapletenega procesa oblikovanja: da bi preprečili nepravilnosti ali napake v barvi, je bil material, iz katerega je izdelana zaščita podvozja, pred oblikovanjem obarvan! Na ta način se je podaljšala vzdržljivost zaščite podvozja, neizogibni udarci in praske pa so postali praktično nevidni.
Omeniti velja tudi modularne strešne nosilce pri vozilu Dacia Jogger in Duster, ki jih je mogoče namestiti v le nekaj korakih. Z njimi je prevoz vseh vrst tovora, tudi najbolj nepričakovanega, še bolj enostaven! Strešni nosilci so nastavljivi od vzdolžnega do prečnega in prenesejo obremenitev do 80 kg (kolesa, smuči, strešni kovčki itd.).
Na armaturni plošči je vgrajen nosilec za pametni telefon, ki ga upravljate preko multimedijskega sistema Media Control ter snemljiv nosilec za pametni telefon (ob zaslonu multimedijskega sistema Media Display/Media NAV), s katerim so vsa vaša potovanja vedno povezana. Te inovativne oblikovalske rešitve, za katere so bili prijavljeni patenti, utelešajo duh blagovne znamke: te rešitve so pametne, praktične, preproste in ekonomične.
Dacia želi zadovoljiti osnovne potrebe svojih kupcev in da bi to uspela, jih mora dobro razumeti. Spodaj je nekaj podrobnosti o kupcih vozil znamke Dacia: