Spring je z elektromotorjema ELECTRIC 45 in ELECTRIC 65 edini povsem električno gnani avtomobil iz dvajseterice najuspešnejših v Evropi, ki je lažji od tone. Lahek akumulator (188 kg) za kompakten avtomobil rabi za izdelavo manj virov. Elektromotor za pogon rabi manj energije kot v težjem električnem avtomobilu. Gre za drzno in strukturno pomembno odločitev pri snovanju, s katero je Dacia ustvarila Springa.
Dacia hkrati s predstavitvijo novega paketa opreme Extreme za Spring uvaja tudi povsem nov elektromotor ELECTRIC 65 (48 kW / 65 KM). Ta je na voljo le v različici Spring Extreme in je kombiniran z novim edinstvenim prenosom moči, ki povečuje na pogonski kolesi prenesen navor, ob tem pa zagotavlja naglejše speljevanje in boljše pospeške v širokem območju. Spring Extreme ima zahvaljujoč novemu elektromotorju ELECTRIC 65 doseg 220 km v kombiniranem ciklu WLTP oziroma 310 km v mestnem ciklu WLTP.
Podatki, zbrani iz povezanih vozil Spring, ki že vozijo po cestah, kažejo, da je njih raba skladna s kompaktno in lahko zasnovo avtomobila.
- Povprečna dnevno prevožena razdalja Springa zanaša 31 km, 68 odstotkov uporabnikov pa prevozi povprečno celo manj kot 30 km na dan. Povsem napolnjen akumulator sicer zadostuje za vožnje celega tedna, vendar uporabniki svoje avtomobile polnijo bolj pogosto.
- Vozniki v povprečju opravijo 5,4 vožnje na dan. Na začetku so Spring kupovali predvsem kot drugi avtomobil v gospodinjstvu, a se je izkazalo, da je v 90 odstotkih gospodinjstev z več avtomobili, ki so kupila tudi Spring, le-ta postal glavno prevozno sredstvo med delavniki.
- Uporabniki Springa so vozili s povprečno hitrostjo 26 km/h, kar potrjuje njegovo prilagojenost vsakdanjim vožnjam kupcev.
Da je Spring pravi pospeševalec električne mobilnosti, kaže dejstvo, da je za 93 odstotkov zasebnih kupcev to prvi električni avtomobil.